به گزارش سرویس علمی جام نیوز به نقل از ایتنا، این مطلب را سخنگوی رسمی سایت فیس‌بوک اعلام کرد. فیس‌بوک در نوامبر سال ۲۰۱۰ سرویس ایمیل خود را برای مقابله با سرویس‌هایی همچون جیمیل، ایمیل یاهو و هات‌میل راه‌اندازی کرد.

  فیس‌بوک به هر کسی که عضو شبکه‌اش می‌شد، یک شناسه ایمیل با آدرس @ فیس‌بوک دات کام اختصاص می‌داد، ولی طبق آمار، ظاهراً اغلب کاربران فیس‌بوک از این ایده استقبال نکرده‌اند.

عده‌ای نیز می گویند بسیاری، حتی نام «ایمیل فیس‌بوک» تاکنون به گوششان نخورده است! این در حالی است که در ابتدای کار، از این سرویس با عنوان «قاتل جیمیل» یاد می‌شد.

  بر اساس این گزارش، در اواخر سال ۲۰۱۲ مدیران فیس‌بوک به بهانه محافظت از حریم شخصی کاربران طرحی را پیاده کردند که در آن، ایمیل‌های فیس‌بوکی به صورت برجسته نشان داده می‌شد ولی ایمیل‌های مربوط به دیگر سرویس‌ها حالتی مخفیانه و پنهانی داشت.

  این کار شرمساری بزرگی برای مدیران این شبکه اجتماعی به راه انداخت زیرا اغلب کاربران می‌گفتند این کار با هدف تبلیغ ایمیل فیس‌بوک صورت گرفته و حفظ داده های کاربران، بهانه‌ای بیش نبوده است.

درباره نویسنده

محمد کرمانی هستم برنامه نویس و طراح وب سایت

دیدگاه خود را بنویسید

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.